© Hex Remaps

Kołaczyce, Podkarpackie

Mechanika, Autoelektronika, Diagnostyka Komputerowa

Dorabianie Kluczy Pilotów Kart

Immobilizery Liczniki Radio-Code Airbag Crashdata

CHIPTUNING EGR DPF AdBlue NOx Lambda itd.

Autoelektronika Kluczyki Chiptuning

HEX Remaps

CHIPTUNING

Turbo Diesel

Turbo Benzyna

MOC - podnoszenie, odblokowanie, optymalizacja.

Programowanie sterowników silnika

 

- zerowanie/klonowanie ECU

- remapping, ECOtuning

- egr off

- dpf fap dpnr off

- dawka rozruchowa ciepłego silnika hotstart

- katalizator, lambda off, tlenki azotu NOx

- pompa SAI off

- usuwanie/adaptacja limitera prędkości VMAX

- procedura startu Launch Control

- pop&bangs, Popcorn, CrackleMap "strzały z wydechu"

- wyłączenie AdBlue, SCR off

- wyłączenie systemu start/stop

- klapy wirowe deaktywacja swirl flaps off

- dtc error code off

- optymalizacja mapy pod przycisk SPORT

- hardcut limiter / twarda odcinka

- klapa gasząca TVA, VSA, zawór EVAP off

- wyłączenie przepływomierza MAF off

- wyłączenie czujnika różnicy ciśnień, temperatury dpf fap

- wyłączenie systemu dozowania płynu Eolys

- Torque Monitoring Off

itp. itd.

 

Obsługa większości marek Europejskich, Azjatyckich i Amerykańskich

 

***

 

CHIPTUNING to modyfikacja elektroniczna sterownika silnika (komputera, ECU)

Ma na celu poprawę parametrów pracy silnika poprzez zmianę samego oprogramowania.

Znajdujące się w programie krzywe charakterystyki oraz mapy są modyfikowane pod kątem zwiększenia mocy i momentu obrotowego.

 

Za pomocą edycji programu zmienia się wartości takie jak: ciśnienie doładowania, dawka paliwa, kąt wtrysku, czas wtrysku, ograniczniki Nm, dymienia jak również można przesunąć limiter prędkości obrotowej, limiter prędkości maksymalnej oraz wykonać inne ciekawe modyfikacje.

 

Producenci silników spalinowych pozostawiają pewną rezerwę mocy i momentu obrotowego w seryjnym oprogramowaniu ECU. Ma ona na celu zapewnić bezpieczeństwo jednostki napędowej w przypadkach bardzo wysilonej pracy lub bardzo złych warunków pracy dla silnika.

 

Niektóre silniki bywają także "zdławione" oprogramowaniem w celach podatkowych (przykład Belgia)

 

Bezpieczne przyrosty dla silników doładowanych to od 20-30% a w nielicznych przypadkach nawet 50% nominalnej mocy lub więcej.